«اوپنهایمر» بیشترین هزینه تبلیغاتی را در میان نامزدهای اسکار داشت

به گزارش خبرگزاری شیک تمز، فیلم زندگینامه ای کریستوفر نولان «اپنهایمر» که برنده اسکار بهترین فیلم شد، امسال در بین 10 فیلم بیشترین هزینه را برای تبلیغات انجام داد.

در میان نامزدهای اسکار بهترین فیلم 2024، تبلیغات اوپنهایمر حدود 25.7 میلیون دلار در رسانه ملی تلویزیون به دست آورد و در نهایت به موفقیت تجاری و انتقادی برای یونیورسال پیکچرز تبدیل شد و 958 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت.

اما سه نفر از نامزدهای بهترین فیلم امسال اصلاً در تلویزیون ملی تبلیغ نکردند، از جمله «زندگی‌های گذشته»، «منطقه مورد علاقه» و «آناتومی یک سقوط». ضمن اینکه طبق آمار، این 3 فیلم کمترین میزان تبلیغات را در پلتفرم های استریم داشته اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به گزارش ورایتی، از آنجایی که مبلغ دلاری که برای بازاریابی یک فیلم در شبکه‌های تلویزیونی سنتی صرف می‌شود، برای رای‌دهندگان آکادمی جذاب نیست و مردم را به سالن‌ها سوق می‌دهد، برای تعیین اینکه کدام فیلم برنده اسکار می‌شود، فاکتور خوبی نیست. خودش می سازد. در واقع، برنده بهترین فیلم 2023 A24، «Everything Everywhere In Once» در تلویزیون ملی تبلیغ نکرد و اپل کمتر از 7 میلیون دلار برای برنده بهترین فیلم سال 2022 «Cuda» هزینه کرد که بیشتر آن پس از برنده شدن. اسکار اتفاق افتاد

به گزارش آی اسپات، پس از «اپنهایمر»، بیشترین بودجه تبلیغات تلویزیونی در میان نامزدهای اسکار بهترین فیلم مربوط به فیلم «قاتلان ماه کامل» اپل به کارگردانی مارتین اسکورسیزی بود که حدود 17.8 میلیون دلار هزینه کرد.

«باربی» ساخته گرتا گرویگ، پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۲۳ با ۱.۴۴ میلیارد دلار، ۹.۶ میلیون دلار برای تبلیغات تلویزیون ملی هزینه کرد. این شامل تبلیغات مختلف برادران وارنر و یک کمپین عظیم رسانه های اجتماعی بود که منجر به انتشار پرفروش 21 جولای در کنار اوپنهایمر شد.

4 نامزد دیگر بهترین فیلم، «بازماندگان»، «داستان آمریکایی»، «بیچارگان» و «ماسترو» بین 4 تا 6 میلیون دلار برای تبلیغات هزینه کردند.

با این حال، اوپنهایمر در رتبه ششم هزینه‌های تبلیغات تلویزیونی ملی در سال گذشته قرار گرفت، و پنج فیلم برتری که بیشترین هزینه را برای تبلیغات کرده‌اند عبارتند از “Fast X” یونیورسال با 32.5 میلیون دلار، برادران وارنر. «فلش» با 32.1 میلیون دلار، «مهاجرت» یونیورسال/ایلومینیشن با 31.8 میلیون دلار، «فیلم برادران سوپر ماریو» با 29.8 میلیون دلار و استودیو آمازون «هوا» با 29.4 میلیون دلار.

۲۲۰۵۷

لطفا همواره همراه شیک تمز باشید

شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


*