مخاطب نجف زاده بیشتر از گلزار است!

تحلیل آمار بینندگان در اپلیکیشن تلویزیون نشان می دهد که مخاطبان برنامه «برمودا» با صدای کامران نجف زاده را تماشا می کنند.

به گزارش ورانساز:

بر اساس بررسی های انجام شده در فضای مجازی و گزارش برخی خبرگزاری ها، نتایج تحقیقات و تحلیل ها نشان می دهد که کامران نجف زاده و برنامه «برمودا» مورد توجه عموم قرار گرفته و میلیون ها بار در شبکه های اجتماعی بازنشر شده است. این گفتگو تبدیل به یک نقطه مرکزی شد، یک رکورد جدید در بین این گونه برنامه ها. ویدئویی در صفحه مجازی «برمودا» از مصاحبه سرنوشت ساز مجری سابق تلویزیون تقریباً پنج میلیون بار دیده شده است که به نظر می رسد رکورد نادری برای بازپخش مصاحبه های تلویزیونی باشد. برخی از قسمت های این برنامه میلیون ها بار در یوتیوب و دیگر پلتفرم ها تماشا شده است.

تحقیقات جدید نشان می دهد دوران طلایی برای شبکه نسیم آغاز شده است. در مقایسه آماری؛ مجموع بازدیدهای «برمودا» فقط در تلویزیون
بیش از 345 هزار بار مشاهده شده است. این تفاوت چشمگیر با «برمودا» نسبت به «پانتولیگ» محمدرضا گلزار و «مراکه» جواد رضویان در شبکه سه است. علاوه بر این، بررسی‌ها در یوتیوب نشان می‌دهد که «برمودا» میلیون‌ها بار دیده شده است و از دیگر برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی کنار می‌رود.

تحقیقات جدید اینستاگرام نیز برمودا را نشان می دهد. این برنامه با بیش از 20 میلیون بازدید در صفحه رسمی برنامه و بیش از 100 میلیون بازدید در سایر صفحات اینستاگرام، رکورد تعداد بازدید یک برنامه گفتگو در اینستاگرام را شکست. این آمار در صفحه «برمودا» گاهی برای همین مطالب به بیش از 6 میلیون هم می رسد.
همچنین لازم به ذکر است که پلتفرم تلگرام مطالب مختلفی از برمودا، از کانال های سیاسی گرفته تا خبرگزاری ها را منعکس می کند و میزبان بخش های مختلف این برنامه است.

لطفا همواره همراه شیک تمز باشید

شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


*