تحلیل قسمت اول برنامه مهمانی ایرج طهماسب در شبکه نسیم تقابل جذاب «درب خانواده» و «پشه» در شب افتتاحیه پارتی سیما.

در شب اول بهار 1403 سرانجام جشنواره ایرج طهماسب به روی تلویزیون باز شد. در این قسمت هنگام حذف مهمانان، بازیگران و بخش موسیقی ملل، تمرکز اصلی بر روی عروسک ها بود. اگرچه انتظار می رفت با ورود به تلویزیون و مواجهه با خطوط قرمز این رسانه، هویت شخصیت ها تا حدودی تغییر کند، اما تغییر چندانی مشاهده نشد. از میان عروسک های محبوب در مهمانی، در قسمت اول فقط روحی و بوته خالی بودند. هنوز نمی دانیم روحی با توجه به معیارهای تلویزیونی حذف شد یا به دلیل حضور در تیتراژ در قسمت های آینده دوباره اضافه خواهد شد. بزرگترین سورپرایز قسمت اول بازگشت خانواده دور بعد از سالها بود که با استقبال خوبی روبرو شد.. رویارویی او با پشه یک اتفاق بزرگ و جالب در فصل سوم «پارتی» بود.

به گزارش شیک تمز، یکی یکی از جذابیت های فصل سوم «پارتی» که با عنوان جدید «پارتی» از شبکه نسیم پخش می شود، دیدار مجدد با عروسک های برنامه «کلاه قرمزی» است. به استثنای کلاه قرمزی و پسر خاله گویا، بقیه عروسک ها در این فصل تعطیلات ظاهر می شوند. در قسمت اول شاهد حضور Far Family بودیم که درگیری جذابی با پشه داشت.

بسیار جالب رویارویی «خانواده دور» با «پشه» بود.

بازگشت یک خانواده دور | یکی یکی از جذابیت های قسمت اول «پارتی» برخورد خانواده دور با پشه ها بود. در آخرین قسمت از قسمت اول وقتی پشه می خواست دست طهماسب را گاز بگیرد، خانواده نزدیکتر شدند و اجازه ندادند. نکته جالب این است که همه شخصیت های گروه ایرج طهماسب را یا ایرج یا طهماسب صدا می زدند، اما خانواده دور که داستانشان به «کلاه قرمزی» می رسید، به محض ورود او، مثل قبل او را «آقای میزبان» صدا می زدند و این که پیشا آنقدر نزدیک او بود که متعجب و حتی عصبانی بود. قرار دادن دور و خانواده پیشا در یک قاب اتفاق بسیار مهم و جذابی بود و قول می‌داد که دیگر شخصیت‌های کلاه قرمزی نیز به زودی از راه می‌رسند، اما از آنجایی که نام صداپیشه‌های آن‌ها در تیتراژ دیده نمی‌شود، هنوز هم می‌توانیم. مطمئن باشید بقیه هم آنجا خواهند بود، می نویسند یا نه؟

فصل سوم مهمانی با عنوان جدید
اگرچه انتظار می رفت شخصیت «بچه» در تلویزیون با محدودیت هایی روبرو شود، اما در قسمت اول این اتفاق نیفتاد.

مسیرهای کودکان | یکی یکی از چیزهایی که انتظار می رفت به محض ظاهر شدن مهمانی در تلویزیون تغییر کند، لحن صحبت های پسر بود. از آنجایی که نوع شوخی ها و شوخی های شخصیت های عروسکی آثار قبلی طهماسب در تلویزیون بر اساس چارچوب خاصی تعریف شده بود و حاوی فحش نبود، بعید بود که بتوانیم دوباره از دهان پسرک فحش بشنویم. ، اما عملاً در قسمت اول چنین محدودیتی وجود نداشت. شخصیت پسر مثل قبل رفتار می کرد و مدام می ترسید و مزخرف می گفت.

فصل سوم مهمانی با عنوان جدید
ایرج طهماسب در این فصل با همان ویژگی های رفتاری که در فصل های قبل محمودی دیدیم ظاهر شده است.

رفتار طهماسب | ایرج طهماسب پس از قطع همکاری با تلویزیون و ساخت برنامه خانگی در شبکه، رفتار خود را تغییر داد و با این عروسک ها دوست و رفیق شد. فردی که درگیر مسخره بازی های آنها می شد و حتی گاهی به دعوای آنها دامن می زد و می رقصید و با آنها شیطنت می کرد. این احتمال وجود داشت که با بازگشت به تلویزیون، طهماسب دوباره به عنوان مجری خود را محدود کند و روش بازیگری خود را تغییر دهد، اما در قسمت اول شاهد این مشکل نبودیم. طهماسب با چیزی که در مهمانی دیدیم تغییر چندانی نکرد.

فصل سوم مهمانی با عنوان جدید
«کیت» یکی از پرطرفدارترین شخصیت های «مهومنی» در دو فصل قبل بود و اکنون در فصل جدید حضور دارد.

حال و هوای کیمه و کیته | فیلینگ و کت هیچ تغییری نداشت و حتی کت گوشه موها گل نرگس داشت. مدام از مرد رویاهایش می گفت و از خنده غش می کرد و حرکات موزون قایم خانم هم در راه بود. در واقع آنها همان شخصیت هایی بودند که قبلا می شناختیم.

حذف کاراکترها و موارد | خب از ابتدا می شد پیش بینی کرد که قسمت موسیقی ملت ها به دلیل محدودیت تلویزیون در سازنده نمایش حذف شود و همین اتفاق افتاد. علاوه بر اینها، سه شخصیت سیروس، نوروز و سهیلا در قسمت اول حضور نداشتند و احتمالاً طهماسب ترجیح داده فقط روی عروسک ها تمرکز کند. از میان عروسک ها، سه شکل بوته، هتی و برادرش که بعدا اضافه شدند حذف شده اند. شخصیت هایی که مورد توجه قرار نگرفته اند و با انتقادات زیادی مواجه شده اند. طبیعتا حذف آن به نفع برنامه بوده است. اما در قسمت اول از روحی نیز خبری نیست. اگرچه تصویر او در تیتراژ است، اما به احتمال زیاد در قسمت های آینده او را خواهیم دید، اما هنوز نمی دانیم که آیا تلویزیون به حضور روحی اعتراض کرده است یا خیر.

قسمت اول این مجموعه، چهارشنبه اول. فروردین پخش شد و هر شب ساعت 21 از شبکه نسیم پخش خواهد شد. باید دید در قسمت های بعدی وضعیت چگونه پیش خواهد رفت.

لطفا همواره همراه شیک تمز باشید

شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


*