خواندن روزانه تاروت تاروت فردا پنجشنبه 30 فروردین 1403 را اینجا بخوانید

در اخبار شما: تاروت دریچه ای به آینده و عمق درونی شماست. در کارت های تاروت، تمام اسرار جهان بر روی کاغذهای جادویی چاپ شده است. هر تصویر تاروت داستانی منحصر به فرد در مورد شما و سرنوشت شما می گوید. هنری است که خواندن و تفسیر آن نیاز به صبر و ذهنیت خاصی دارد. تاروت خوانی فردا پنجشنبه سی ام ادامه دارد. فروردین 1403 را بخوانید.

متولد شدن فروردین

کارت تاروت: کارت برج

ماه آوریل جان، علامت زودیاک نشان دهنده یک تغییر ناگهانی و شدید است. بنابراین به عنوان نمایانگر بدبختی و بی حوصلگی، بداخلاقی، انحطاط یا صرفاً ندانستن آنچه در جریان است دیده می شود. وقتی این تغییرات اساسی را پشت سر می گذارید، چه احساساتی را تجربه می کنید؟ احساسات بوجود می آیند: از دست دادن سرزندگی، همه چیز در حال فروپاشی است – خانه شما، روابط شما ممکن است آسیب ببیند، هر چه بیشتر در چیزی سرمایه گذاری کنید، بیشتر تحت تأثیر قرار خواهید گرفت. این احساسات می توانند گمراه کننده باشند زیرا هیچ چیز خوبی برای شما باقی نمی گذارند. پس به یاد داشته باشید که این تغییرات ریشه ای به معنای احیا و شفا نیز هستند. برج ممکن است نمایانگر دوره‌ای پر هرج و مرج باشد که در آن مفروضات قدیمی نابود می‌شوند و واقعیت‌های جدید مجبور به جایگزینی آنها می‌شوند. این همچنین می تواند به این معنی باشد که چیزی در زندگی شما در حال پایان است. آنچه به احتمال زیاد باعث بدبختی و ناراحتی شما می شود به زودی ناپدید می شود. برای شادی، امنیت و ثباتی که به دنبال آن هستید، جا باز کنید. برخوردهای ناگهانی اغلب چیزهای خوشایندی نیستند. گاهی اوقات آنها با ناراحتی شدید همراه هستند. گاهی اوقات با درد و ناراحتی همراه هستند و حتی می توانند با سختی خود ما را شوکه کنند. اما نگران نباشید: تغییر ناگهانی همیشه به معنای نابودی کامل نیست.

متولد شدن اردیبهشت ماه

کارت تاروت: کارت ستاره

اردیبهشت ماه ستاره ماهی ها بیشتر به عنوان کارت تاروت امید شناخته می شود. این می تواند یادآوری باشد که رویاهای ما در نهایت محقق خواهند شد. یکپارچگی آن پیامی قدرتمند و دلگرم کننده از سوی جهان است: بله! شما می توانید این کار را انجام دهید. فقط برخیز و ببین چه چیزی در انتظارت است. این زمانی است که امید از درون شکوفا می شود و هوش ناب به هر طرف گسترش می یابد. کائنات به شما دانش و اطمینان می دهد و تضمین می کند که اوضاع بهتر خواهد شد. سرانجام. این کارت اغلب نشان دهنده یک نقطه عطف است. حتی قبل از اینکه به ثمر بنشیند می تواند چیزی مثبت یا سازنده را به ارمغان بیاورد. این نشان می دهد که به زودی همه چیز روشن تر خواهد شد و آینده عادلانه تر از حد انتظار خواهد بود. برای کسانی که در سفر معنوی خود یا فرآیند خوددرمانی هستند، این کارت تشویقی است تا با انگیزه بمانند، در لحظه زندگی کنند و باور داشته باشند که همه چیز به دلیلی و در زمان مناسب اتفاق می افتد. به ایده خود پایبند نباشید.

متولد شدن خرداد

کارت تاروت: کارت امپراطور

خرداد ماهی های عزیز، شما عقل و قدرت لازم برای رسیدن به اهداف خود را دارید. شما آنچه لازم است برای تبدیل شدن به قدرت نهایی دارید. این موقعیت فرصتی برای شماست تا شایستگی و مهارت های خود را نشان دهید. با اعتماد به نفس کسی که می داند چگونه کار خود را انجام دهد عمل کنید.

متولد شدن تیر

کارت تاروت: پنج شمشیر

در ماه جولای احساس عدم تعادل و منفی نگری حاکم است. سعی کنید خیلی سریع عصبانی نشوید یا عجله نکنید. فقط به این دلیل که دیگران تصور بدبینانه ای از جهان دارند، نیازی نیست واقعیت آنها به شما آسیب برساند. جنگیدن یا رقابت با آنها مطلقاً هیچ فایده ای ندارد. چالش شما در حال حاضر این است که بیاموزید چگونه از رویارویی رها شوید و پاسخ تکامل یافته تری از مردم دریافت کنید. حداقل، در مورد تعیین حد و مرز برای خود آگاه باشید.

متولد شدن مرداد

کارت تاروت: یکی از کارت های جام

مرداد ماهی ها چشمه بارور زندگی شما را تغذیه می کنند. به افراد و چیزهایی که با آنها در تعامل هستید از چشم یک والدین یا دوست مهربان نگاه کنید. تصمیمی آگاهانه بگیرید که حتی عجیب ترین تحولاتی را که دنیا را می چرخاند بپذیرید و از آن لذت ببرید. در چنین پذیرش بی قید و شرط هیچ کس نمی تواند کامل باشد. با این حال، این برنامه زندگی روزمره شما را شیرین می کند. جذابیت شما افزایش می یابد و افراد زیباتر می توانند وارد زندگی شما شوند. تمام دنیا از این سود خواهند برد زیرا این طبیعت دوم شماست.

متولد شدن شهریور

کارت تاروت: کارت ده سکه

شهریور ماهی ها، شما تعهداتی دارید که باید انجام دهید. هر اقدامی از خرج کردن، سرمایه گذاری و تامین امنیت را مانند کاشتن بذری در باغ شخص دیگری در نظر بگیرید که جوانه بزند و درخت پول دیگری تولید کند. چگونه می توانید در کاشت این بذرها واقعا هوشمند و خلاق باشید؟ این ماموریت بعدی شماست.

متولد شدن مهر

کارت تاروت: کارت ده گرز

مهرماهی عزیز، تو میفهمی که چیزی که دنبالش هستی در واقع درونی است. اکنون ممکن است زمان آن باشد که به اعماق درون خود برسید و خالص ترین و سالم ترین انگیزه های خود را شناسایی کنید. در حین انجام این کار، به طرف خوش بین و شرافتمند خود اجازه دهید تا ببیند چه چیز خوبی در دنیاست. به دنبال چالش ها، شکست ها، ناامیدی ها و ناامیدی ها باشید که به راحتی می توانید آن ها را ببینید. همانطور که کودک درون خود را دوباره بیدار می کنید، زندگی روزمره خود را با هدف شادی تجدید خواهید کرد.

متولد شدن آبان

کارت تاروت: کارت هفت فنجان

آبان ماهی ها، از میان گزینه های متعدد، نزدیک ترین گزینه را به قلب خود انتخاب کنید. به خودتان اجازه دهید که یک نتیجه واقعا مثبت را برای این وضعیت تصور کنید. تجسم خلاق را با ناامید کردن مراقب خود و رها کردن ترس های خود تمرین کنید. همانطور که منظره رویایی آشکار می شود، شیمی الکترومغناطیسی شما به حدی تحریک می شود که نسبت به خود و کاری که انجام می دهید احساس اطمینان بیشتری می کنید. حتی اگر این فقط یک مهلت موقت از ترس های شما باشد، تمرین سودمندی است زیرا به ذهن و بدن شما دوز خوش بینی و تفکر بی حد و حصر می دهد. مثبت بیاندیش؛ نتایج می تواند واقعاً دیدنی باشد.

متولد شدن آذر

کارت تاروت: کارت سه تایی Wands

آذر ماهی ها، شما آماده ریسک پذیری برای کشف فرصت ها یا شرکت های جدید هستید. حتی اگر اطرافیان شما آنقدرها قانع نباشند، تمام وجود شما می تواند به شما بگوید که این یک فرصت عالی است. چیزی برای از دست دادن در معرض خطر وجود ندارد. این لحظه بزرگی در رشد کارآفرینی شماست. حرکت خود را انجام دهید و بعداً جزئیات را بررسی کنید.

متولد شدن دی

کارت تاروت: کارت شش سکه

دی ماهی های عزیز، اگر بخواهید در موقعیتی هستید که می توانید سخاوتمند باشید. شما باید مدام نیت خود را بررسی کنید تا در ازای آن انتظاری نداشته باشید. حتی یک دقیقه هم که به کسی لطف کردی، مغرور نشو. کاری که در واقع انجام می دهید پرداخت یک بدهی قدیمی به کسانی است که شما را راهنمایی کرده اند.

متولد شدن بهمن

کارت تاروت: هفت شمشیر

بهمن ماهی های عزیز، شما خود را طوری آموزش داده اید که به طور غریزی فرصت ها را تشخیص دهید. ممکن است دید کلی کافی داشته باشید تا ببینید چگونه در پیچ و خم حرکت کنید و به هدف خود برسید. به رویای موفقیت بدون مانع ادامه دهید. نتیجه دلخواهتان را در ذهنتان روشن نگه دارید، حتی اگر مسیرتان تغییر کند و شرایط اطرافتان دیدتان را تار کند. شما به احتمال زیاد به هدف خود خواهید رسید و در این فرآیند اعتماد به نفس فوق العاده ای به دست خواهید آورد.

متولد شدن اسفند

کارت تاروت: نه شمشیر

اسفند ماهی ها، اجازه دهید با خوش بینی به آینده نگاه کنید. این ممکن است زمان کاهش ضررهای خود باشد. اگر چنین است، متوجه شوید که چقدر زمان و انرژی را به مسیری اختصاص می دهید که برای شما مناسب نیست. اگر بتوانید این کار را انجام دهید، به این دوره از زندگی خود به عنوان یک نقطه عطف نگاه خواهید کرد. این می تواند فرصتی برای بهبودی باشد زیرا از بار سنگینی رهایی یافته اید که شما را سنگین کرده است.

لطفا همواره همراه شیک تمز باشید

شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


*