معرفی بهترین ریمل ها از نظر مصرف کنندگان

معرفی بهترین ریمل ها از نظر مصرف کنندگان

اگر قرار بود فقط با یکی از لوازم آرایش زندگی خود را بگذرانید و مجبور باشید فقط یکی از لوازم آرایشی را استفاده کنید، تقریباً همه خانم ها بهترین ریمل را انتخاب می کردند. کمی حجم و رنگ مشکی بر روی مژه ها چهره را کاملاً تغییر داده و در زیبایی بسیار موثر است. اما تا به حال فکر کرده اید که کدام برند را انتخاب خواهید کرد؟

معرفی بهترین های هر یک از لوازم آرایشی از نظر مصرف کنندگان یکی از بهترین راه های ممکن برای شناخت بهترین ها و خریدی مطمئن تر است.

اگر به دنبال ریملی می گردید که همه جا و در هر شرایطی از آن استفاده کنید، این بهترین گزینه است. قیمت این ریمل کاملا مناسب است و با هر مژه ای و هر چهره ای تناسب لازم را ایجاد می کند. مژه ها را به اندازه کافی مشکی و حجیم کرده و آنها را به هم نمی چسباند.

معرفی بهترین ریمل ها از نظر مصرف کنندگان

 

معمولاً کسانی که از این برند استفاده می کنند به دیگر لوازم آرایشی آن نیز وفا دارند زیرا کیفیت محصولات دیگر آن هم به نسبت قابل قبول است. مهمترین نکته این ریمل رنگ بسیار مشکی آن است و البته به راحتی هم می توانید آن را پاک کنید.

معرفی بهترین ریمل ها از نظر مصرف کنندگان

 

طرفداران این ریمل معمولاً کسانی هستند که دارای آبریزش چشم هستند، حساسیت دارند یا از چشمانشان اشک می آید. این ریمل از بهترین ریمل ضد آب است و البته به سختی پاک می شود. به طور کلی ریمل های ضد آب برای استفاده روزمره مناسب نیستند اما اگر قرار است گریه کنید، حساسیت دارید و … این بهترین انتخاب است. بعضی ریمل های ضد آب آنقدر به سختی پاک می شوند که شما پس از هر استفاده چند مژه خود را از دست می دهید اما طبق نظر مصرف کنندگان این محصول ساده تر از دیگر ریمل های ضد آب پاک می شود. ناگفته نماند که فقط به دلیل ضد آب بودن محبوب نیست بلکه تمام استانداردهای یک ریمل خوب را داشته و مژه ها را به هم نمی چسباند.

معرفی بهترین ریمل ها از نظر مصرف کنندگان

 

همانطور که از اسم درج شده روی محصول می توان فهمید این ریمل چنان حجمی به مژه ها می دهد که مژه شما شبیه مژه های مصنوعی می شود. مژه های شما را بهتر از هر ریملی بلند و در عین حال پر حجم می کند. اگر به قلم یا همان شانه این ریمل توجه کنید شکل متفاوت و عجیبی دارد که برای شکل دادن به مژه ها طراحی شده است. طبق نظر مصرف کنندگان تنها مشکل  این است که به سختی پاک می شود.

معرفی بهترین ریمل ها از نظر مصرف کنندگان

آرایش گر کیتی پری خواننده مشهور در مصاحبه ای گفته است که کلید داشتن مژه های زیبا توسط ریمل های مختلف خرید یک ریمل بسیار گران قیمت نیست بلکه بهتر است هر سه هفته یک ریمل جدید تهیه کنید زیرا ریمل کاملاً پر است و زمان کافی برای خشک شدن یا تغییر فرمولی پیدا نمی کند. این ریمل گزینه ای مناسب برای این کار است. حالتی کاملاً طبیعی به مژه ها داده و بیشتر روی بلند کردن مژه ها تمرکز دارد تا حجم دهندگی.​

معرفی بهترین ریمل ها از نظر مصرف کنندگان

برای خرید بهترین برند های لوازم آرایش به فروشگاه آنلاین (www.dofito.com) مراجعه فرمایید

لطفا همواره همراه شیک تمز باشید

شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


*