اجرای زنده جذاب I’m Just Ken توسط رایان گاسلینگ و اسلش

در شب مراسم اهدای جوایز اسکار، اجرای زنده جذاب I’m Just Ken با رایان گوسلینگ و «اسلش» از نکات جالب و فراموش نشدنی این مراسم بود.

رایان گاسلینگ بازیگر 43 ساله روز یکشنبه در مراسم اسکار یک اجرای زنده اجرا کرد. آهنگ من فقط کن هستم اجرا توسط باربی. او با پوشیدن کت و شلوار صورتی روشن، در کنار گروه بزرگی از رقصندگان که کلاه های گاوچرانی بر سر داشتند، اجرا کرد.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان می توانید به آدرس زیر مراجعه کنید: کانال تلگرام فیگار دیدن.


اجرای زنده رایان گاسلینگ و اسلش از آهنگ I’m Just Ken

در مراسم اسکار، رایان گاسلینگ اجرای خود را با نشستن پشت سر مارگو رابی آغاز کرد که به وضوح در بین تماشاگران سرگرم خوشگذرانی بود. بعدها یک مهمان ویژه به نام «اسلش» به آنها پیوست.

در نهایت «گاسلینگ» به جمع حاضران بازگشت و با نمایش اشعار خود بر روی پرده، مهمانان را تشویق به همخوانی کرد. گرویگ، آمریکا فررا و رابی به او پیوستند. استون همبازی گاسلینگ در Lalaland به او پیوست.

آهنگ من فقط کن هستم یکی این یکی از دو آهنگ باربی بود که نامزد بهترین آهنگ اصلی در اسکار شد. آهنگ دیگر «What Was Made For» از بیلی آیلیش بود. اگرچه به طور سنتی همه نامزدهای بهترین آهنگ اصلی در اسکار به صورت زنده اجرا می کنند. با این حال، در ابتدا تردیدهایی در مورد اینکه آیا گاسلینگ برای I’m Only Ken روی صحنه خواهد آمد یا خیر وجود داشت. هنگامی که آهنگ او Lalaland در سال 2017 نامزد شد، گاسلینگ این آهنگ را نخواند و جان لجند به جای آن آن را خواند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد مراسم اسکار 2024 چی بود لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. شکل برای به اشتراک گذاشتن

لطفا همواره همراه شیک تمز باشید

شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


*