بهترین عطرهای مردانه مناسب زمستان

 

بهترین عطرهای مردانه مناسب زمستان

بسیاری از آقایان هنوز همان عطر و ادکلن را استفاده می کنند که دوران دبیرستان یا فارق التحصیلی استفاده می کردند. همان عطری که برای اولین بار هدیه گرفتند یا شاید خودشان انتخاب کردند و بعد از مدت ها استفاده به رایحه آن خو گرفته و تصور می کنند بهترین عطر ممکن است. معمولاً دلیل این کار عادت کردن به آن رایحه قدیمی است یا شاید انتخاب دوباره یک عطر جدید به نظر کاری سخت و پیچیده باشد. دنیای عطر و رایحه بسیار گسترده است و بسیاری از ما با مواد استفاده شده در آنها آشنایی کافی نداریم. اما اگر شما جز آقایانی هستید که به دنیال عطری تازه می گردید، در اینجا بهترین هایی که برای زمستان امسال می توانید انتخاب کنید ارائه شده است.برای خرید عطر و ادکلن به فروشگاه اینترنتی مراجعه فرمایید.

اگر به دنبال رایحه ای گرم و کمی تند هستید این عطر مناسب شب های سرد زمستان است. رایحه آن را می توان به اولین قدمی که در یک فروشگاه ادویه فروشی هندی می گذارید تشبیه کنید. این عطر در سال 2015 تولید شده و رایحه اصلی آن فلفل سیاه ونوعی زعفران کمیاب است و با قیمتی حدود 165 دلار فروخته می شود.

بهترین عطرهای مردانه مناسب زمستان

اگر می خواهید ثابت کنید که در عین شخصیت مردانه و قدرت بدنی بالا دارای روحیه ای لطیف، بانزاکت و متمدن هستید، این عطر مناسب شماست و به صورت پیچیده ای این دو حس را با هم آمیخته است. رایحه ترنج ایتالیایی، مریم گلی، زنبق و چرم رایحه های اصلی این عطر بوده و گفته می شود شیشه آن نیز یادآور دوره ای از زندگی آلفرد دانهیل است. این عطر مناسب زمستان بوده و با قیمتی حدود 130 دلار فروخته می شود.

بهترین عطرهای مردانه مناسب زمستان

برای یک ماجراجویی تا نیمه های شب با یک سفر جاده ای و زمینی زیر نور مهتاب این بهترین انتخاب است. اصطلاحاً این عطر آقایان سرسخت، ماجراجو و عاشق سبک راک اند رول کلاسیک است. کسانی که معمولاً به خودشان تکیه می کنند و تصمیماتی مخصوص به خود می گیرند. این حس با تلفیق رایحه تنباکوی شیرین و چرم سیاه و نوعی نوشیدنی جاماییکایی به خوبی القا شده است. می توان گفت این عطر مخصوص استفاده در شب های زمستان یا بعد از غروب خورشید است و قیمت آن حدود 86 دلار.

بهترین عطرهای مردانه مناسب زمستان

این عطر مناسب شخصیت های مردانه، قوی و پیچیده است. عطری در خور شخصیت و وقار یک جنتلمن که احتمالا در حرفه خود انسانی خبره و تیز هوش است. رایحه های اصلی این عطر تلفیقی از چرم، میوه های شیرین و بوی تند زنجبیل است. گفته می شود در آن از گیاه کمیابی از آفریقای جنوبی استفاده شده که به عنوان داروی تقویت احساسات جنسی مورد استفاده است. البته بسیاری از عطر ها در این دسته جای می گیرند و گفته می شود جنس مخالف را به خود جذب می کنند. این عطر بدون شک القا کننده مردانگی است و قیمت آن حدود 86 دلار است.

بهترین عطرهای مردانه مناسب زمستان

عطر معرفی شده از دیگر عطر های مناسب زمستان است که البته قیمت نسبتاً بالایی دارد و حدود 350 دلار فروخته می شود اما اگر توانایی خرید آن را دارید پشیمان نخواهید شد. سازنده این عطر می گوید که قصد داشتم عطری باشد که رایحه ای شیرین و حس تازگی را در کنار هم داشته باشد و البته می توانید هرجایی و در هر ساعت از روز آن را استفاده کنید.

بهترین عطرهای مردانه مناسب زمستان

 

 

شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


*