«نون خا» امسال از همه سال‌ها بهتر است

به گزارش شیک تمز آنلاین، سیروس ممننت بازیگر سریال نون خا5 در گفت و گو با ایسنا، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه حفظ برند برای توسعه ایده های جدید ضروری است، «نون خا» در تلویزیون مخاطبان را مجذوب خود می کند. فصل جدید دارد؟ وی گفت: خوشبختانه سعید آقاخانی از آن دست کارگردان هایی است که بسیار سخت گیر است و حاضر نیست به هر قیمتی کار را جلوی دوربین ببرد و از تکرار متنفر است. وقتی بازیگری سر صحنه یک دیالوگ تکراری می‌گوید که در برنامه دیگری شنیده است، آن را به شدت قطع می‌کند و تا زمانی که مورد توجه او قرار نگیرد، خط را روی دوربین نشان نمی‌دهد، اما ما یک سال روی آن کار نکردیم، فقط به این دلیل. با ایده های بهتر برگردید. از طرفی نویسنده آقای وفایی سختگیر است و اینطور نیست که فقط چیزی بنویسد. تا زمانی که کارگردان و تهیه کننده راضی نباشند، اثر جلوی دوربین نخواهد رفت. خوشبختانه همونطور که همه میگن امسال هم از لحاظ شعر و هم از نظر چیزهای دیگه بهتر از هر سالی هستیم.

اگر علی صادقی صددرصد کار می کرد بهتر بود

وی درباره شخصیت های فصل جدید «نون خا» با توضیح اینکه همه آنها حضور دارند، در عین حال از غیبت علی صادقی صحبت کرد و توضیح داد: بازیگران بر اساس داستان در کار ظاهر می شوند. مثلا آقای آذرنگ در یک فصل ظاهر نشد. در مورد آقای صادقی هم همینطور. اما اگر بودند صد در صد بهتر بود چون ثابت شده اند. او بامزه ترین بازیگری است که تا به حال دیده ام، البته نباید به آن پاسخ بدهم. ما خیلی دوست داشتیم که آنجا باشند، اما نمی دانم چرا نبودند و نمی توانم جواب بدهم.

وی درباره حضورش در فصل جدید این سریال گفت: شخصیت کیوان در سریال نون خا از ابتدا یکی شخصیت های جسور بودند و هستند و هر چه جلوتر می رفتیم بر اساس انتخاب نویسنده و کارگردان و سلیقه آنها جلوتر می رفتیم و همانطور که می بینید هر سریالی که ساخته می شد جسورتر از قبل می شد.

این بازیگر در خصوص بازی در سریال «نون خا» با توجه به اینکه اصالتا کردستانی است، به بداهه بودن آن اشاره کرد. نوشته شده توسط نویسنده. یعنی بدون هماهنگی نویسنده و کارگردان هیچ اتفاقی نمی افتد. اگر بازیگری توانایی بداهه‌گویی را داشته باشد، پس با رضایت کارگردان، همان بداهه‌پردازی‌ها ادامه‌ی نوشته‌های نویسنده است، زیرا کار بازیگر نقش‌آفرینی است و دخالت نکردن در کار نویسنده. برای خلق شخصیت نویسنده تلاش و تلخی زیادی می خواهد. اگر بداهه است، شاید به خاطر خلاقیت بازیگر است، اما این دقیقا همان چیزی است که نویسنده در دیالوگ های بازیگر نوشته است.

لطفا همواره همراه شیک تمز باشید

شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


*