کولمن دومینگو به فیلم بیوگرافی مایکل پیوست

«کلمن دومینگو» (کلمن دومینگو) در نقش پدرخوانده مایکل جکسون فیلم بیوگرافی مایکل یونیورسال و لاینزگیت به تصویر خواهند کشید.

کلمن دومینگو از زمان اولین نامزدی اسکار بهترین بازیگر مرد برای فیلم Rustin از نتفلیکس در حال افزایش بوده است. او اخیرا در سریال Lionsgate و Ham نقش پدرخوانده خانواده جکسون را بازی کرد. بیوگرافی مایکل جکسون او با نام مایکل از یونیورسال پیکچرز اینترنشنال بازی کرد.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:


ظهور کلمن دومینگو در بیوگرافی مایکل

دومینگو نقش عموی واقعی مایکل جکسون، جعفر جکسون را در این فیلم به کارگردانی آنتوان فوکوا، تهیه کننده برنده جایزه اسکار، ایفا خواهد کرد. گراهام کینگ که سه بار نامزد دریافت جایزه اسکار برای فیلم هایی مانند JKO و جان لوگان شده است، فیلمنامه را نوشته است.

کلمن دومینگو

گراهام کینگ در مورد انتخاب کولمن می گوید:

تعداد کمی از بازیگران با حضور صحنه ای خود متمایز می شوند. ما خوش شانس هستیم که یک بازیگر فوق العاده با استعداد در نقش جو جکسون داریم. ما نمی توانیم بیشتر از این هیجان زده باشیم که او در این سفر به ما بپیوندد.

فوکوا همچنین می گوید:

کلمن برد باورنکردنی دارد. او سعی می کند ژرفای شخصیت هایش را ببیند. از همکاری با بازیگری که بسیار پرشور است و می تواند جنبه های مختلف جو جکسون را به تصویر بکشد، سپاسگزارم.

دومینگو همچنین می گوید:

من از اینکه بخشی از فیلمی هستم که به بررسی روان پیچیده مایکل جکسون افسانه ای و تأثیر او بر موسیقی و فرهنگ به عنوان یک نماد جهانی می پردازد، هیجان زده هستم. من نه تنها به اندازه کافی خوش شانس هستم که شخصیت غنی، پیچیده و انعطاف پذیر دومینگو را در نقش جو جکسون می بینم، بلکه از همکاری با آنتوان فوکوا و گراهام کینگ نیز هیجان زده هستم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره حضور کلمن دومینگو در فیلم زندگینامه مایکل چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. شکل برای به اشتراک گذاشتن

منبع: ضرب الاجل

لطفا همواره همراه شیک تمز باشید

شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


*