گریم جدید نیوشا ضیغمی سوژه اینستاگرام شد

به گزارش شیک تمز ویدئویی از گریم نیوشا ضیغمی منتشر شد. این ویدیوی نیوشا ضیغمی با واکنش های شدید دنیای جاز مواجه شد. نیوشا ضیغمی بازیگر سینما و تلویزیون است. نیوشا ضیغمی در فیلم ها و سریال های تلویزیونی زیادی بازی کرده است. در ادامه ویدیوی جدید نیوشا ضیغمی می فهمی

ورود به دنیای بازیگری

او با حضور در کلاس های رایگان بازیگری کانون سینماگران جوان، بازیگری را فرا گرفت و به لطف این موسسه با مسعود جعفری جوزانی آشنا شد. وی بلافاصله پس از فارغ التحصیلی از این دوره ها، در سریال تاریخی «چشم باد» که در شهر تاریخی ماسوله کلید خورد، نقش یک دختر روستایی شمالی را بازی کرد.

وی بعدها در اولین تجربه سینمایی خود در فیلم تردست به کارگردانی محمدعلی سجادی بازی کرد که باعث شد دیغمی دوباره با محمدعلی سجادی در فیلم شوریده همکاری کند و برای بازی در این فیلم مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. وی نامزد دریافت سیمرغ بلورین بیست و چهارمین جشنواره فیلم فجر شد و با بازیگرانی چون هدیه تهرانی رقابت کرد. البته اکران شوریده با چند سال تاخیر مواجه شد که باعث شد از این فیلم استقبال خوبی نشود. او بعدها در فیلم های «افغان» و «جنایت من» بازی کرد که هر دو با چند سال تاخیر اکران شدند.

لطفا همواره همراه شیک تمز باشید

شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


*